Tappad Tapp...

Idag har jag återigen opererats. Man kan säga att jag har tappat tappen. Eller ja tagit bort den och nu tagit bort lite till. Jag är inte ritigt frisk det är därför lillan fick komma ut till oss lite tidigare.
Alltså jag är ju inte sjuk heller, inte så at jag känner av det. I tanken är jag frisk och i känslan. Doktorerna däremot påstår att det är små fel på mig.
 


Först fick jag en PVK/ droppnål för er ovetande. När jag var färdig på operation så kom det finbesök in på rummet.
Nu återigen hemma. Firar hemkomsten med mockabakelse och nybryggt kaffe.
Nu blir det hemmamys hela kvällen!



Kommentarer
Postat av: Emmi

Tänker på dig! All styrka finaste!

2012-09-06 @ 14:48:01
Postat av: Maude

Jag tänker på mig.

2012-09-06 @ 16:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0