Fenixbok

Ibland så läser jag. Oftast dagligen. Nu är det mest True Blood böckerna som intas en efter en. Jag är dessutom lite kass och orkar inte läsa böckerna på engelska, så är det!  Nu är det ju dock så att de svenska böckerna bara säljes från förlaget som ger ut dem på svenska, Fenixbok.
Senaste gången jag skulle beställa en True Bloodbok därifrån så gick beställningen online till som vanligt. So far so good, men veckorna gick och månaden och några veckor till och jag hade inte fårr någon bok. Mejlade således förlaget och sa att jag var besviken (abstinensen efter storyn växte såklart också). Dom bad då mig om ursäkt och sa att dom skulle ta om beställningen ånyo. Nu får man ha i åtanke att dom inte har världens snabbaste leveranstider, men boken den kom. 
Dagarna går och cirka en vecka efter så dimper det ner ett nytt paket från Fenixbok. Har då fått en bok gratis som plåster på såret för den första misslyckade beställningen. Det är service det. Tackar och bockar!

www.fenixbok.se
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0