En helt ovanlig helg i september!

Har haft en liten bloggpaus i helgen på grund av flygande och flängande. Det är nämligen så att i fredags så packade jag in make och bäbis i bilen och körde norröver med första stoppet hos bäbyns mormor och morfar.
På ängen nedanför deras hus stod en älgko och iaktog oss.
Och min mor tyckte "att det bästa man har det sätter man på bordet".
Ekipaget drog sedan vidare, längre norrut. Först till Skellefteå sedan Träsket, närmare bestämt Finnträsket.
Men den egentliga anledningen till avfärden kom på lördagen. Min kusin Mia skulle giftas bort med sin Fredrik.     Ett kryddstarkt höstbröllop men de båda sa då ja!            
Många kära återseenden. Älskade kusiner jag allt för sällan träffar.
Tårtan var ett slag för sig! Super Mario fick sin Peach!

Under söndagen vandrade vi runt i skogen Vi med vårat blåbär med blåbär utsmetade runt våra munnar. Är tacksam över en underbar helg som delats med många fantastiska människor.




 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0