Bisamråtta och klorin

För ungefär ett år sedan, medans jag var gravid så uppenbarades en stank i vårat badrum. Hade en bisamråtta sprungit in under badkaret och dött? Det var inte så! Inte en synlig bisam i alla fall. Under hela graviditeten så sprang jag in i badrummet flera gånger om dagen med klorinindränkta trasor och byttor med kokande vatten (inte samtidigt) som jag hällde ner i diverse brunnar och ivägflödes hål. Men lukten var kvar! Andreas kände ingenting?! Men karlar är karlar och aningen ouppmärksamma.
Nu ett år efter, ny höst och jag är INTE gravid men hör och häpna lukten har återkommit! Är det den osynliga bisamråttans barn som sprungit in under badkaret och dött? Jag har verkligen storstädat golvbrunnen och vattenlåset med klorin och stora skrubbtrasan men ingenting fungerar.
Ska jag kapitulera? och inse att jag så länge jag bor här måste bo i ett stankhål?
Den som lever får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0