När bananer och mammasuperkrafter inte längre räcker till

Jag orkar inte kvällsstäda (vilket jag alltid gör).
Jag orkar inte sticka (har en plan att försöka sticka en barntröja). La upp maskorna, stickade ett halvt varv och sedan kände jag bara Nä jag vill inte. Stickan ser ut så här nu, ruffsigt nedstoppad i stickkorgen.
Fasiken driftigt av mig att lägga in en bild. (pepptalk till mig själv)
Jag orkar inte tända några levande ljus så att det blir mysigt.
Jag orkar inte göra något supergott kvällsfika som jag kan sitta och smaska på.
Jag skulle bara vilja att någon kom förbi med en god fruktsallad, chilicheese, julmust eller något annat gott. Åhh arma öde vad jag kände mig mjäkig nu och jag är inte ens sjuk. Bara ensam bortsett från världens bästa som ligger och sover.
 
Alltså jag har gjort saker mest hela dagen med lillan i släptåg. Designmarknader, fiklunch, lekpark med en massa människor, middag borta...Vi är trötta (och hungrig JAG). Kanske Sookie Stackhouse får lotsa mig in i sömnen snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0