Bloody Friday

Okej skriver ett sådant inlägg som jag egentligen inte själv tycker om att läsa hos andra bloggare. Ni vet, Hej det här har jag gjort idag. Vet egentligen inte vad jag ska skriva och har inom mig så mycket ilska mot vårat samhälle. Ska låta det lägga sig lite innan jag kanske tar upp en och annan politisk åsikt....
 
Startade dagen med att träffa H med baby B för träff på Tegskyrkans Babycafé. Ett ställe som är super. Jag är inte alls kristen och på caféet är det inte något påtvingat religiöst. Kom som du är, be om du vill men ha trevligt och träffa andra föräldrar. Fikat är dessutom supergott och jättebilligt. Bästa är gofikat och caféets Hommus! Fredagar start 09.00.
 
Som tidigare nämnt så läser jag en del och True Blood i nuläget. Hämtade ut ett efterlängtat paket på posten idag. Blod, våld och snusk i en härlig kombination :)
Inte bara mamman ska ha saker i familjen. Köpte även en MAM-drickmugg åt Bäbyn. Dom som ingår i servisseten är ursäkta mig men förbaskades dåliga. MAM aningen bättre och lillan gillade den.
Borsjtj till middag. Länsade kylen på rotisar och lite smått och gott. Det mesta av det lokalproducerat.
Fredagskväll, jag orkar inge mer. Ska diska och sedan dra något gammalt över mig. 
Ja men just ja,håll utkik efter VF nästa vecka! Mamman och bäbyn ska göra sin mediadebut tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0