Hälften vore nog

Bloggen får ta den tid det tar! Finns för mycket annat just nu som är viktigare. Barn, make, jobb och inte minst mig själv och min väg till att bli frisk.
 
Har således opererat mig igen, tredje gången på 7 månader. Dom karvar och karvar....Frågan är finns det ett fint slut på denna saga? Hade nu senast en väldigt kliniskt kompentent operatör men oempatisk och avsaknad av social förmåga. Pratade med han på telefon några dagar innan operationen "Ja alltså det var jag som opererade dig förra gången och vet hur jobbigt det var! Jag sitter här och bekymmrar mig för torsdagen för det kommer inte bli lätt"...Så kan man väl inte säga till en patient? Men det gjorde han.
 
Skrev ett brev för att läkarna skulle förstå! Förstå att det finns en människa bakom detta året av ingrepp. Förstå att den enklaste vägen för mig är inte samma som för dem.
 
Detta tar lite tid för mig...Hantera, bearbeta, övervinna!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0