Året 2012

Januari Jag var rundast i bekantskapskretsen
Februari Jag fick besked att jag var sjuk och att barnet skulle få kika ut lite tidigare.
Mars Jag blev mamma till världens finaste lilla tjej och mitt liv blev aldrig mera det samma.
April Anpassade mig till det nya mammalivet, presenterade barnet för släkt och vänner och lärde mig att sova.
Maj Levde livet med familjen och anpassade mig lite till. Barnet växte och våren var seg.
Juni En månad kantad av sorg då ett syskonbarn fick lämna oss allt för tidigt. Hoppas du har det bra där du är nu!
Juli Var på norrländsk roadtrip med familjen.
Augusti Hade namngivningscermoni för Isis.
September Åkte norröver och gifte bort en kusin. Hälsade på hos Andreas morbror och hans mormor.
Oktober Började att jobba igen efter nästan ett års frånvaro från jobbet.
November Opererades för tredje gången och friskförklarades "för denna gången" (bara hoppas att det håller i sig).
December Firade jul! Lillans första. Tackade för detta året som på många plan har varit världens bästa och på många sätt världens sämsta. Gott nytt år på er!
/Helena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0