Totalt kaos

Jag håller med Tom om att människor i dessa umgängen börjar spåra ur lite lätt. Kan ingen supa normalt längre? Alltså jag klagar inte, det har varit en trevlig helg på de flesta planen. Förövrigt vad är normalt?

Fredag: Fest med Kattis och gänget. Jag lagade middag bestående av Västerbottenspaj och sallad. Riktigt jävla gott! Sedan utgång på Krogen krogen, vilket var mycket tragiskt (hatar det utestället). Bilder kommer säkert snart, dock inget löfte!

Lördag: Fest hemma hos Tom, drog mig dit klockan 16.00 i mitt bakisdis och började snabbt att bygga upp fredagens utgående fylla. Slutade med utgång till 2 våningar utan Tom. Jag Landström, Stefan och Johan gjorde stan kan man säga.

Annars börjar det snart bli dax för nedräkning! Detr vill säga att det blir flytt om tre veckor...Jag hoppas det går bra och känner någon liten själ därute att de vill hjälpa till att flytta hör gärna av er!

Kommentarer
Postat av: Erik

Jag har inga planer på att hjälpa er flytta från Carlshem själv. Jag har ju trots allt mina konsoler som måste gås över parkeringen till lägenheten. Vilken adress bor vi på förresten?

2008-03-12 @ 12:41:24
Postat av: Nenan

2b eller c iaf våning 3

2008-03-13 @ 00:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0