Påskkul i Jamtelandet! Mängder av pics!

Detta skulle bli en helg som jag skulle spendera med Mimmi i Östersund. Saker blir inte alltid riktigt som man tänkt sig! Alltså jag spenderade påskhelgen med Mimmi, men mestadels var inte i Östersund utan i Åre!

Lördag (Påskaftonsmorgon)
Bilen packas, vintersportkläderna är på och vi har en bilresa på 10mil framför oss.

Fast jag och Mimmi känner peppen växa (iaf jag!)

Vi kom fram, åkte en massa utför, åt mat och tog oss nästan hela vägen upp till Åreskutan. Dock så hände ett litet missöde på vägen ned!


Men jag överlevde och jag och Mimmi gjorde NEWS Östersund på kvällen


Dag2 Söndag (påskdagen)
Även denna dagen i Åre men den var tillfots. Sol, kaffe, skönlitteratur, plugg och en tur med kabinbanan, en promenad och vi var på skutan.

Och nu är det vetenskapligt bevisat, efter 2 dagar i Åre blir man lite konstig!


Glad påsk på er alla/ Nenan

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag gillar din nya hårfärg! Miss joo!
PUSS!

2008-04-12 @ 11:59:11
Postat av: Nenan

Tack kusin vitamin :)
Får man träffa dig snart eller sedan?

2008-04-15 @ 11:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0