Happy happy joy joy med en liten twist av depression!

Så har man äntligen lämnat in denna hemtentamen ifrån helvetet. SPSS är inget program som man vill ha att göra med om man vill leva ett långt och lyckligt liv. Men som sagt nu är det gjort och behöver förhoppningsvis aldrig göras igen!

Jag insåg dessutom på vägen hem från skolan idag att jag har en ganska bra period framför mig den närmaste tiden. Om man kollar över hur situationen ser ut så blir resultatet följande.
  • V. 11 12/3 =Ledig, 13/3=Ledig, 14/3=Ledig
  • V.12 17/3= 3h skola, 18/3=Ledig, 19/3=Ledig, 20/3=Ledig, 21/3=Ledig
  • V.13 24/3=Ledig, 25/3=Ledig fast med basgruppsuppgiftsinlämning, Skola 26-27/3, 28/3=Ledig
Detta stämmer så gott som om man bortser från det faktum att jag måste göra en powerpoint presentation. Men det blir nog bara roligt. Så om man kollar över detta så kommer jag i princip att vara ledig i två och en halv vecka, det ni!

Annars så funderar jag över om det finns någon som skulle vilja ha en katt?
Det är en honkatt på cirka två år, snäll och lugn. Har levt både som innekatt och utekatt och båda fungerar.
Nikita von Furufalk/ Westermark är hennes namn och det vore bra om vi blev av med henne så snart som möjligt med tanke på att hennes festman ska flytta till utlandet! Men även på grund av att vi ska flytta!

image53

Kommentarer
Postat av: Nattis

om ingen kan ta kissen så ring djurskyddet eller ngt.. avliva inte

2008-03-12 @ 13:41:51
URL: http://infera.blogg.se
Postat av: nenan

Men det är väl klart att vi inte ska ge Nikki till farbror gud än! Något ska vi nog komma på.

2008-03-12 @ 23:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0