you fuck my brains out!

Jag har förr skrivit om ett beroende jag har, nämligen tonfiskpastej. Som de som känner mig vet så har jag ett beroende som är ännu starkare och det är inte snusningen som jag pratar om, utan min förkärlek för vackra skor. Så idag har jag fått tillökning i familjen. Detta kanske inte är så kul eftersom det är vinterskor som jag har köpt. Dock så är detta par det närmaste man kan komma snyggt i vinterskoväg. De är svarta, har en lagom hög kilklack och lite bling på sig. Jag tror att jag kan kalla dom för neniga.
Meningen med min stadsresa var att fara och fika med Nathalie som jag inte träffat sedan människan började gå upprätt. Det var kul att skvallra lite om den gamla umgängeskretsen, höra vad som har hänt med alla, vilka som blivit seriösa och vilka som fortfarande vandrar i samma ekorrhjul.

Förövrigt, Tack Tom!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha hey babe! I found ya ;)

2008-01-30 @ 08:59:53
URL: http://infera.blogg.se
Postat av: Nathalie

Gah , jag måste få till din design också baby! Du har världens tråkigaste uteseende!

2008-01-30 @ 09:06:22
URL: http://infera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0