Avslut fast med ny titel!

Åter hemma igen efter den sista dagen i termin fyra. Avslutade detta grymt jobbiga äventyr med ett oppositionsseminarium, vilket jag trodde skulle suga stora mängder häst k*k...blev dock bättre än förväntat! Resultatet av denna terminen är att jag nu kan kalla mig för undersköterska/USKA som jobbtitel, det i sig spelar ju inte så stor roll men jag får iaf lite mera lön ute på Holmön och det är ju kul, för mig!

Så vad gör man när man har haft kursavslut eller som nu terminsavslut? Jag har alltid velat belöna mig med något efter att jag har presterat bra och nått mitt mål. Dock lite problem med att man nu är ganska pank. Så det får bli vinkväll hemma hos Luvan ist, iaf tills de ska till moonshake..och det ska jag säga är fan inte fyskam det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0