Vill egentligen bara skrika!

Så var stockholmsresan gjord. Vi kom dit i lördagsmorse efter en natts tågresa. Det första som hände när jag kom fram var att jag sov. Vaknade sedan lagom till Cure, dom var bra men det kändes vemodigt. Lördagskvällen tillbringades med Johan där mat och förlorad tid var några av de saker som förtärdes. Somnade klockan sex på söndagsmorgonen medans Johan satt och spelade någon form av krigsspel (typ CS, fast mycket ballare. Tyckte jag!). Söndag BK, kaffe och sedan tåg hem. Försökte med skolan imorse men det var ingen hit.

Förövrigt så är det så underbart väder idag, känns som om det skulle vara lite förvår i luften. Jag längtar så efter att få solens strålare över mig, höra vårvattnet porla, fåglarna sjunga. Det var nästan idag så att man kunde inbilla sig hur träden blev grönare. Men men det är ju faktist ett tag kvar, man får ta vara på sådana här små tillfällen tillsvidare.

Dagens ordspråk!
Varje sorg är unik /Föreläsare idag

Detta är på riktigt, jag inbillar mig inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0