Men våran anatomibok hette inte så!

Saker som kan få mig att bli kortsiktigt glad är när det går som jag vill i mina favoritserier. Dessa är Desperate housewifes och Greys anatomy (har fler också, men de som går på tv nu är dess två).
I förra säsongen av Greys så sa Izzy till George att hon älskade honom, detta var dock ett problem för George som var/är gift med Callie. Det slog slint i huvudet på honom och han kuggade examinationstentan från ST-läkare till riktig doktor. Men så idag, ny säsong, nya möjligheter, så slutar avsnittet med att det ringer på hemma hos Izzy sent på kvällen. Hon går för att öppna dörren och där står George, han öppnar munnen och säger -Jag älskar dig också.
Och jag blir så töntigt tjejigt småfnittrig och glad, jag får en känsla av att springa omkring naken ute i regnet och sjunga glada sånger. Det är någonting som får många tjejer att bli lite smått tokiga av måbra filmer, måbra serier, måbra scener och måbra sånger, vet bara inte vad. Hopp?!

Åhhhh vad jag längtar tills nästa onsdag klockan 21.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0