Jag föredrar att sova för då kan allting hända.

Det börjar sakta men säkert att arta sig med min dygnsrytm. Det är lite konstigt, som om man skulle fått jetlag i Sverige också har det tagit en vecka att ställa om sig.

Körde en liten favorit i repris med Anton igår, det uppskattades otoligt mycket från min sida. Det var nämligen 2005 som jag bodde i min 22kvadrats lägenhet bakom busstationen i stan och Anton brukade komma förbi och hänga. Oftast så var ekonomin ganska kass och vi fick hålla oss till snabbkaffe och nyhittad synthmusik. Men på dom bra dagarna så gick vi till Mekka och satt i timmar och snackade om livet och allt annat som sker omkring. Så igår blev det en tur till Mekka för oss. Jag tryckte en smörgåsbakelse, två koppar kaffe och ett glas vatten, medans Anton tryckte en kyckling och curry macka, semla, två koppar kaffe och om jag inte misstar mig ett glass vatten.

Annars så vill jag gå på västerbottensmuseet och kolla in lite konstutställningar som går nu. Jag vill även gå på bio och se Fjärilen i glaskupan och Sweeney Todd: the demon barber of fleet street. Så har du lust att vara nenasällskap så är det bara att säga till, har dock tingat Sweeney Todd till Hanna och Jennie.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0