Idag var jag på promenad med Lucifer

Tanken med denna dagen var enbart att jag skulle vara superduktig. Planen var att gå upp tidigt och traska iväg till medicinska biblioteket och plugga inför den muntliga examinationen imorgon. Sagt och gjort så gjorde jag även det. Men fy fan vilken mardröms promenad, jag hostade så att jag trodde mina alveoler skulle spruta iväg till Micronesien och dessutom så kändes det som om jag hade en okontrollerbar motoråg i livmodern (ni ska vara glada grabbar att ni är just grabbar....!). Jag kom i alla fall fram till dettta bokhav på NUS och satte mig ned där, efter tjugo minuter så insåg jag att jag inte pallade det alls, eftersom jag hostade precis lika mycket som när jag gick, dessutom så nös jag också på bibblan. Så det var bara att vända på klacken och traska hem igen, dubbevikt såklart. Kom hem runt halv ett och insåg att jag borde äta lite men mådde bara pyton. Tvingade trots det i mig en tallrik med soppa.

Eftersom jag i detta skede inte hade något att göra så designade jag om min blogg lite som ni kan beskåda. Är dock inte klart än, men är i alla fall på god väg.

Också till sist lite funderingar, ska jag vara hemma och festa eller ska jag fara till Östersund den första helgen i mars?
Är det nyttigt att leva på kaffe, te, alvedon, naproxen och glass?
Hur fan blir man av med denna hostan?

Ikväll är det Greys anatomy mellan klockan 21.00-22.00 så om någon av någon anledning skulle vilja prata med mig, ring inte just denna tiden, den är helig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0