Bang bang, he shot me down!

Så var en till natt i mitt liv passerad. Somnade klockan nio igår kväll efter en tom dag, vaknade imorse klockan halv fem. Jag sover grymt dåligt, blir jagad, våldtagen, förnedrad, misshandlad och mördad i mina drömmar.
Sitter nu på medicinska biblioteket och orkar inte plugga till dagens seminarium, det var bara helt enkelt för tråkigt att sitta hemma och försöka, det känns mer riktigt om man misslyckas här.

Jag ser inte på tv längre, läser inte tidningar (inte ens på internet) så det är svårt att blogga om saker som sker utanför mitt medvetande. Men vid närmare eftertanke, hur kul är det för andra att läsa om vad jag äter, vad jag har på mig och för att inte nämna mina tankar. Jo visst kan dom vara kul att läsa om, men det är då defenitivt ingenting jag någonsin kommer att skriva djupare om. Dom som ska veta djupare delar av dem, de vet det. Här skrapar jag bara lite lätt på ytan.

Dagens ordspråk!
Man lever bara en gång, så ta vara på de chanser som ges. På så sätt kan man bara vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0