Söndags pyssel!

Spenderade även gårdagskvällen med Jennie men igår blev det mest bara Tv-spel, vi har kommit riktigt långt faktist. Jag hoppas att hon inte har smittat mig då hon blev sjuk under nattens lopp och sannolikheten är ganska stor att hon har legat och hostat på mig medans vi sov.
Annars så har jag idag mest bara latat mig, suttit vid datorn och pysslat på en del, jag har lite ångest över en del saker så jag tyckte att det var en bra idé att panikångest städa. Det har aldrig varit så här rent i denna lägenhet sen jag flyttade in kan jag lova, snälla Anton låt det vara så här rent även efter det att du kommit hem!

Nu nalkas middag och ett finbesök av Tom, inte så ofta man träffar honom nu för tiden, så det ser jag fram emot!

36 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0