Rundgång

För vissa betyder fredagkväll helg, dock inte för mig denna kvällen! Som jag tidigare nämnt så ska jag gå kväll imorgon, känns lite motigt, men det är ju lika bra att dra sitt strå till stacken nu så slipper man att göra det sedan. Man får väl vara glad över att det är kväll som man har och inte en till dag. Nenan/Helena/Henor/Nenor/Nenis börjar bli ganska trött nu, slocknade klockan 21.00 igår, det var bara pang ned på kudden och sedan kom John Blund och bar iväg mig. Det är som skönt då det blir så där att man somnar snabbt och lätt, då behöver man inte ligga och fundera så mycket. Sedan kommer jag dessutom att vara ledig hela söndagen (storartat) och börjar först inte förren på måndag kväll. Jag ska dock försöka vara nyttig på söndag och tvätta, plugga och ha mig.
Nästa veckas resa känns väldigt efterlängtad, behöver ett litet avbrott nu, dock blir det ju bara i fyra dagar, men det får räcka, det är ju bättre än ingenting, kommer nog att hinna andas ut i alla fall.

24 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0