Jag önskar.....

Kära Tomten (eller alla som jag känner)! Tycker att det börjar bli dags för den årliga önskelistan innan jul. För att raska på lite så går vi snabbt till den stora frågan, Helena har du varit snäll i år?
-Ja ni tomten, familj och vänner det är bara upp till er att känna efter och bestämma. Jag har iaf försökt, trots motgångar och flertalet PMS tillfällen.

  • I princip allting ur OBH-Nordicas chiliserie, kaffebryggare, mixer osv..
  • Present kort på akrylnaglar, det var så länge sedan nu eftersom jag inte fått ha det på min VFU
  • Laptop, gäna en vaio, men det funkar med andra också
  • Presentkort på blombutiker, mycket pengar på dom, eftersom jag vill ha jätte stora plantor
  • Pengar, inte så kul att få men det är alltid bra att ha
  • Kokboken som jag tror hette Artic alá carte
  • Pirates of the caribbean triologin, för att det är bra filmer och för att Johnny depp är med
  • Deadly girlz lackkorsett, för att det är snyggt

Kommer för tillfället inte på något mer, men detta är ju iaf lite små saker som skulle vara jätte roligt att ha och som skulle göra en nena väldigt glad!

image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0