7 orsaker till varför Nenan inte är som alla andra

  • Jag har jobbat sex veckor på en oljetanker som har åkt söder östersjöfart. Jobbade där som sjöintendent.
  • Jag har jobbat med diverse sysslor på Fair Eroticas mässor.
  • Jag har gått i Sveriges minsta skola! Bestående av mig, fröken och min mattant. (Hela skoluppsättningen)
  • Jag har bott i samanlagt fyra familjer, men inte av fosterfamiljsskäl.
  • Jag är född och uppvuxen på en liten ö mellan Umeå och Wasa.
  • Mitt yngsta syskon är femton år äldre än mig.
  • Jag har sett David Bowie live i globen 2003.

Annars trött som en gnu, väntar på mirakel, bakar pepparkakor dagligen och är arg över att katterna beter sig som två atombomber under detoneringsfasen.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

"Mitt yngsta syskon är femton år äldre än mig."

VA???

Vad är jag då? Ett träd?! :)

Kramar!

2008-01-09 @ 01:51:45
URL: http://www.sebastian.bay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0