Höstbacilluskerna

Alltid lika tacksamt. Jag förkyld, är med barnet dygnet runt som resulterar i att barnet blir förkylt. För mig är det okej. Dricker mycket vätska, håller tummarna att det friska ska komma snart och knaprar en gammal favorit.
Min mamma brukade när jag var barn koka en kopp mjölk och smälta ner några av dessa i mjölken. Ett gammalt hederligt husmorstips som osar barndom och eukalyptus.

För att återgå till bäbyn. Jo hon har blivit smittad av mig. Snoret gör att det inte är optimalt att ha tutte som är ett måste för henne. Snorsugen är lika med jävulens hantlangare. Men bäbyn är inte nedslagen för det, nä hä då. Surrar i ett, klättrar, busar, äter böcker och är tipptopp söt!
 
Trevlig kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0