Helena är arg och tycker en massa om massa!

Vem är jag att tycka en massa? Men jag gör det och jag är fördomsfull. Vissa av sakerna tycker jag är helt berättigat till mitt tyckande.

Tycker
*Men backa förbövelen inte på bilvägen om du har bilar bakom!

* Kör inte upp i röven på bilen framför. Jag vill ej ha dig som klistermärke i nacken om jag behöver panikbromsa.

*Använd blinkers så att dina medtrafikanter kan planera sin körning.

*Cykla på cykelvägar (i den mån det finns) inte på bilvägar. Jävla nötter!

*Sluta upp att tomgångsköra....miljö, hört talas om det?

*Kasta inte skräp på backen! miljö....

*Tänk på miljön, djurindustrin, skogsskövling, utrotning....Du fattar.

*Barn ska ej parkeras framför tv:n såvida dom inte är stora nog att be om det och då på grund av stark orsak. sjukdom, extremt pissigt väder.

Detta tycker jag! Sådeså! Ganska vettigt i min mening :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0