The Tales of Beatrix Potter (with Dancers of The Royal Ballet) (1971)

Julen handlar absolut inte alls om att se på TV. Men! I mina barndoms jular så är en av de saker som vuxit fast starkast i mitt minne hur jag och min far klädde granen samtidigt som Tales of Beatrix Potters- The Royal ballet gick på SVT. En bissar balett där djur i kläder dansar balett i " det susar i säven" stajl.
Men ett år när jag med spänd förväntan den 23:e december slog på TV:n så var programet borta! Fanns inte mer, visades inte mer. Jag ringde till och med till SVT och klagade. Det var verkligen en förfärlig dag då djuren slutade att dansa i rutan!
Ingen som vet vars man kan få tag på denna? Det skulle värma mycket i min hjärtegrop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0