Pimp my barnrum and the other stuff

Okej jag är kass på att uppdatera och allra helst då jag hade chansen att köra före och efter bild på mina projekt. Men nope det blir icket av! Restaurerar möbler till Isis rum. Gammal ful Billybokhylla ska få sig ett nytt liv samt en liten skåp/ hylltjofräs som var ofantligt ful. Kommer bli super när det är klart. Visar bild på work in progress, då det bara är grundfärg på än så länge. Så inte före efterbilder utan med lite tur under efter.
Syr även gardiner. Julgardiner till barnrummet samt Lillrummet/hobbyrummet/ kontoret/ Andreas lekrum (kärt barn har många namn). Gardinerna blir på pricken likadana och kan beskådas på bilden här ovan. 
Gällande barnrummet så är det än så länge ett lekrum, ett rum som håller på att växa fram. Isis sover fortfarande  inne hos oss fast i egen säng. Jag tycker att det blir smidigast så,så länge hon ammar. Leken har dock med skapandet av det nya rummet fått flytta in dit från vardagsrumsgolvet.
 
Och för er som undrar! Jag har fått positiva besked från min senaste doktor. Om vi säger så här, jag klarade mig denna gången, jag är nu fri (tills vidare, vågar inte hoppas att jag ska slippa skiten för alltid). Nu blir det tametusan vaccinationer, halvårskontroller och rejäla tummhållningar. Å tjejer gå på era cellprovtagningar! Hade jag inte gjort det så kanske det hade varit för sent när problemet väl hade hittats...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0