Missförståndet!

Eftersom vissa tydligen har tagit illa upp av vissa blogginlägg!? Så kan jag vidareutveckla lite för att ingen ska känna sig överkörd. Okej, det här är min blogg, jag bloggar om mig, mina närmaste och vad jag/ vi gör. Jag har inget behov av att referera till någon annan direkt individ eller familj! Om det någongång skulle råka bli/ låta så, så finns det något som heter sammanträffande. Detta kan bli av positiv karaktär men tydligen också av negativ.
Om jag mot förmodan skulle skriva om någon annans hittepå så lovar jag att referera. Har dock inget behov av det.

Således skiter jag högaktligen i om du/ ni firar jul eller inte. Om du firar jul på The cockring i Amsterdam eller inburrad i tomtens skägg i Rovaniemi. Jag skiter i om du har en riktig gran eller en plastgran i regnbågsfärger dekorerad med kåldolmar. Jag bryr mig heller inte om vad andra äter, varken jul, påsk eller 15juli. Jag vet hur jag vill fira min jul, vad jag tycker om nu och annars under året.

Alla är olika och alla gör olika så enkelt är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0