Lack, tyskar och psykadeliska upplevelser!


Tiden flytter på ganska snabbt! Jag försöka finna många saker att göra för att själv slippa tänka allt för mycket. Vet inte egentligen vad jag ska tänka på?!  Maria var hemma från Stockholm i helgen som var. Det blev tjejmiddag, utgång på REX där löjrom och vitt gled ner i våra strupar. Maria for efter det hem, medans jag drog en sväng till Scharinska. Greyscale vår i full gång, alla var där och jag hade överlag ganska kul på plats!

Fredagen var det dags för 35års kalas på Tomtebo. Min gode vän och tysk Stephan fyllde även år detta året och sneaky som jag är gav jag honom vinflaskan Maria hade glömt på tjejmiddagen. Det gäller att inte vara dum! Tummen upp för underbara människor! Tummen ner för Tom som inte kunde röra sig när vi kom förbi! Eftersom Tom var handikappad så for vi hem till Landström, såg Jumper, åt mackor och sov.

Så idag dagen D så har det fan varit ganska slött. Jag och Anton var duktiga och kastade bort 10 ton soppor, dock så är det otroligt mycket kvar och vi behöver kartonger i kopiösa mängder.
Kvällen spenderade med Jennie fast hemma hos Tom, där vi såg Tideland. Denna film, ja du vad ska man säga?! Antingen så hatar man den eller så älskar man den eller så fattar man ingenting och blir schitzofren på köpet. Blev dock tipsad om att man skulle vara hög då man såg den. Fast ett starkt tips kan vara att inte vara det på något som ger hallisar eftersom det hela var som en förblick in i en snedtripp. Den var sjuk mer eller mindre och Alice i underlandet har aldrig setts skummare (nog för att boken inte är så värst frisk).

image56

Påskhelgen = Östersund med Mimmi, hos Mimmi
Grabbar, jag har preliminärt bokat in inflyttningsfest den första lördagen i april, dvs. den femte (sorry)!!!

Kommentarer
Postat av: Olov

Den där filmen är jävligt fucked up

2008-03-21 @ 17:35:32
Postat av: Nenan

Det är ju det minsta man kan säga om den. Har dock inte bestämt mig för om jag tycker den är bra eller inte!?

2008-03-23 @ 20:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0