Bissart!

image57
Tänk er att ni sitt/ligger i världens skönaste stol. Ni har en lampa i ögonen som skulle få en blind att vilja karva ut sina ögon. Ovanför er är det en spegel så att ni kan se vad som försigår. Det som händer är att en tandhygienist skrapar dina tänder från tandsten. Det du ser är ett hav av blod som färgar din tunga röd, dina läppar, dina tänder och din gom. Det du hör är ett skarpt skrapande ljud inne i huvudet sschhh sccchhh schhh och det känns som dina tänder ska lossna (dock så gör det inte ont). I bakgrunden så spelas en bra radiokanal med bara gamla favoriter och då snackar jag 50, 60 och 70tal. När du blöder som mest så börjar radion att spela ut "all you need is love" med beatles. Nog för att blodet har sin huvudväg genom hjärtat och hjärtat är sammankopplat med kärlek. Men inte fan tänkte jag på att det ända som jag behövde var kärlek när jag låg där. Om sanningen ska fram så var det enda som jag verkligen behövde en snus fort som bara den. Återbesök den andra veckan i april (tror jag då ska ladda upp med nikotinplåster i mängder)!

Nu är inte inflyttningsfestdatumet preliminärt längre, nu är det fast!!!

Schysst lya grabbar, jag känner hur peppen börjar komma nu!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Gah vilket datum blir det?! jag är helt lost!!

2008-03-21 @ 15:12:12
URL: http://infera.blogg.se
Postat av: MIMMI

Ja du systeryster hoppas de gick guld hos tandläkaren iaf:)PUSS

2008-03-21 @ 16:23:21
Postat av: Nenan

Natta det står vilket datum det är på inlägget dom är under detta!

2008-03-23 @ 20:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0