Kanske kan kalla detta för sommarlov...

Jag har nu tagit ett av de sista stegen denna terminen, då jag idag hade slutopponering om min C-uppsats gällande tonårsgraviditet. Imorgon blir det att redigera de små fel som existerade och sedan ska jag i två veckors tid njuta av den underbara ledighet som jag kommer att ha. Jag tackar även gudarna för att vi hade opponeringen idag då många andra i klassen kommer att plågas under onsdag eller torsdag, längre sommarlov till oss.

Har även fastslagit datum för min födelsedagsfest, även kallas sommarklipphippeyfest (tycker det talar mer om vad vi kommer att ägna oss åt). Datumet är lördagen den 14juni och lokationer är på Holmön. Boende för bjudna människor kan jag tyvär inte bistå med, men det finns ju kanske rum eller stugor att hyra och för de som vill så kan ni ju alltid tälta. För att fortsätta på ämnet om att jag snart fyller något år till vill jag kläma in att Erik kallade mig divig här om dagen. Anledningen till detta var för att jag tänkte lägga ut min önskelista på bloggen. Om det är divigt får ni avgöra själva.

Nenans önskelista

  • Pengar (alltid välbehövt och väldigt välbehövt till resa, körkort och dator)
  • Keramisk plattång
  • Keramisk locktång (modell större, för stora hollywood lockar)
  • Vin är alltid uppskattat
  • Snorkelset som passar mig, eller eventuellt presentkort på snorkelset
  • Digitalkamera, jag vill ha en canon eller likvärdig som är bra...
  • Presentkort på blablabla iom. att mina hårprodukter kostar en massa pengar
  • Presentkort på kicks eller makeupstore (Jag är tjej okej!)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en trevlig kväll! :)

2008-06-02 @ 18:57:03
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0