Hårresande

Är denna helg mitt emellan två terminer. Trots det så gör jag faktist inte så mycket. Hade Jennie här igår. Vi spelade lite spel, alfapet, familje Geni, poker och yatzy. Under kvällen blev jag även an aning arg på mitt hår, detta är inget nytt fenomen. När sånna här saker sker kan man antingen ignorera faktumet att håret kommer att bli ens död eller så kan man ta ett stadigt tag om saxen och klippa till något nytt, så igår blev det lugg för mig. Har haft det förr och blir jag av med den nu så kommer jag nog att ha det igen, jag och lugg är bara någonting som går väldigt bra ihop.

Förövrigt så surrar Veronica konstant om nästa fredag, eftersom hon fyller år. Jag lovade henne att vi kunde ha hemmafest här, dock så kanske detta beslut är någonting som jag måste ta upp med Anton. Ja i värsta fall så sitter vi och partar på mitt rum också finns ju alltid köket att tillgå. Då är det bara att börja planera nu vad ska man dricka? vad ska man ha på sig? Vad ska man ha för skor? och vad ska man ha för smycken som passar med skorna?
Så är du vän med mig eller med Veronica är det troligast bara att pallra sig över hit den 25januari.

Dagens låt - Pure plesure seeker, Moloko

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0