En dag av fittig natur!

Vissa dagar är bra andra inte, denna dagen har varit helt åt helvete! Min plan att vara duktig och effektiv gick i stöpet i morse då mitt dokument med uppsatsen började jävlas. Provade dator 1, det gick inte, provade dator 2 det gick inte heller. Ringde Tom och lätt uppgiven och gråtmild. Kom fram till att jag just nu hatar alla med ett manligt könsorgan, alla utom Tom för tillfället (tur att jag mest bara vårdar kvinnor just nu). Tillsut så fick jag hjälp med ett program så att skiten skulle fungera och hör och häpna det fungerade. Dock så hade det passerat en och en halv timma och min plugginspiration var på semester någonstans i Sydafrika.

När allting hittills idag hade gått åt helvete så fick jag för mig att det var middagsdags. Mat är ju någonting som jag sällan misslyckas med så det kan ju inte gå åt helvete. Bestämde mig för att göra kycklingfiléer med färska rödbetor och en kallrörd sås till. Sätter igång allt som ska sättas igång och sätter mig själv vid datorn. Plötsligt hör jag hur det pyser och fräser. Springer ut i köket för att finna spisen mensblodsfärgad av rödbetorna som hade kokat över.

Detta är vad som har hänt denna underbara fjärde december, snön är på väg att smälta bort, det är svin halt ute och ingenting vill riktigt det jag vill. Har dock inte tappat hoppet på stoppdatum söndag gällande min uppsats. Imorgon Björken och forskning, hoppas det blir kul.

/Helena (Nenan) Furufalk

Kommentarer
Postat av: jennifer

HAHA! härlig rubrik :D

2007-12-04 @ 18:17:05
URL: http://jenniferjsdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0