Onsdag enligt mig!

Sitter i detta nu ute i skogen hos mamma och pappa. Är inte riktigt polare med mammas tangentbord då alla knappar är aningen förskjutna, grymt irriterande. Årstidens obligatoriska förkylning har tagit mig. Det började som snorbad men har nu övergått i nästintill ingen röst.

Lyxade i alla fall till det ikväll och köpte med mig tre krabbor till mig och föräldrarna. Gott med hovmästarsås, bröd, vitt vin. Isis åt banan.
 
Helt otroligt vad man kan utläsa om människor genom att se vad dom handlar för mat. och ja jag står där och dömmer i smyg, thats me! Ja ha allergi/ överkänslighet! Bryr sig inte om miljön! Bryr sig inte om hälsan! Men vad tänker du med dumskalle, ska du köpa det där till ditt barn? Man kanske inte behöver göra som mig och dömma men det är ganska spännande. Lite som att se på folk på sta!n.
 
Teve programmen i skogen är inge vidare, barnet vill ej sova, mörkret ligger tjockt och tungt runt huset...Ska nu natta barnet!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0