Ett försök till blogg!

Tänkte att eftersom alla andra bloggar så kanske jag också ska prova, trivs jag så stannar jag. Vill inte påstå att skriva riktigt är min grej. Som exempelvis dagbok skrev jag senast då jag var ungefär 10 år.

Avrundning av vad som skett den senaste tiden. Blev färdig med min VFU på Gyn/UVA tisdagen den 23oktober, kommer att sakna systrarna inom kirurgin. Dock skönt att man har avslutat en sak och kan påbörja en ny. Nu gäller det bara att examinera av uppsatsen som jag skrev under tiden. Hade ingen möjlighet till det eftersom jag uppehöll mig i Kiruna då detta skulle göras. Sedan kom en händelserik måndag, började en ny åtta veckors placering på Onkologen 3. Jag hade sökt till infektion och även blivit tilldelad den platsen, men i sista sekund så bytte dom, så nu ska jag ta hand om cancerpatienter, inte riktigt min grej men vad gör man?! Denna dagen stack även min rödluva och tog med sig grabbarna till ett annat land. Man är liet sotis som är fast här med skolan. Men Anton skulle bara veta hur många brudar som kommer att sova över i hans lägenhet medan han är borta. Jag har redan haft Veronica här en natt, imorgon Jennie och så kommer det rulla på! Extra bonus är även att jag ska bli bjuden ner till brorsan i slutet av november.

Detta blev en ganska surrig samling av ord, men man förstår iaf innebörden.

39 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0