På väg mot mina drömmar!

Sanningens ögonblick! Ska det bli så att mitt jobb bara blir en timmplats, ett ställe jag kan komma till någon gång för att tjäna pengar?
Varför skulle det bli så undrar ni! Jo jag vill ju egentligen inte ägna mitt liv åt att vara sjuksköterska...Ooopps..Sa jag det där?! Nä det vill jag inte, jag vill bli Barnmorska och jag har sökt in till två skolor med start i januari.
Imorgon är det sista anmälningsdagen. Åh ni ska veta att jag är nervig som f*n. Intagningen går på högskolepoäng och jag har bara mina tre år (vilket alla har). Jag hoppas inombords att folk glömt att söka och att jag ska komma in. På väg mot mina drömmar.

Hörrni vem skriver jag för? Ni börjar bli sämre på att läsa...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Håller alla tummar och tår!

Svar: Tack babe :)
NurseNenan

2012-10-16 @ 12:47:36
Postat av: matilda

åh äntligen!!!!! jag hade börjat fundera på om du blev fast i det bekväma sjukskötersketräsket. ne skämt åsido, kör hårt jao

Svar: Haha :) Bara att hålla tummarna!
NurseNenan

2012-10-17 @ 22:15:18
URL: http://amtilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0