Tre dagar med denna skiten..........

Så vad har nu hänt?
Som nog samtliga förstår så var det lite för mycket snedfylla i fredags.
  • Håll alltid koll på hur mycket du dricker så slipper du vakna upp i Stöcksjö utan att veta hur du hamnade där.
  • Du slipper även världens värsta baksmälla!!!
Detta fungerar självklart bara om man kan kontrollera intaget och hålla det inom en rimlig nivå för vad man tål.

Lördags: absolut nada förutom baksmälla och sedan då huvudet tillät ljud så lite film, sjöfartsnytt, Lasse är en duktig man!

Söndags: absolut nada fram tills klockan halv åtta på kvällen då jag traskade hem till Tom för att fula mig med honom, Landström, Falle och oskar. Såg nya säsongen av hjälp där och Knight rider 2008. Den var ju...hmmmm..lustig...David Hasselhoff gästspelade, bilen var hemligt kristen och jag fick även erfara att killar kan bli totalt saliga över en mikrosekunds sidebobs. Jag tolkade det som ett streck, men dom tolkade det som en sexig del på en sexig kvinna.

Måndag: Skola med start inom statistikdelen.
  • Våran föreläsare kunde inte utala R utan sa istället J.
  • Han läspade
  • Han sa Ä istället för E
Detta var grymt störande och jag struntar nu i den sista timman som skolan hade att erbjuda mig för dagen. Fast när jag väl var där målade jag fina animationer (kan dock inte ta kort på dessa, då det blir så dålig kvalitet. Vill någon se så får det göras privat). Jag tog även en fin lista från gårdagens killkväll och skrev upp den 15 gånger på mina åhörarkopior. Den går förövrigt så här!

Pillow fight
  • Man vs. women = Fun
  • Man vs. man = Gay
  • Women vs. women = Awesome
  • Man vs. pillow = Crazy
  • Pillow vs. pillow = Crazy awesome
Detta får då avsluta dagens ganska ondödiga inlägg.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Tur att du lever ivaf! Puss

2008-03-05 @ 09:18:21
URL: http://infera.blogg.se
Postat av: Nenan

Klart jag lever, lite seg dock, mycket skola och jävulskap.
Får hooka upp ngt någongång. miss you

2008-03-06 @ 16:19:48
URL: http://nursenenan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0