Och Nenan kämpar och hon går i Måååål

image121


Kanon verkligen kanon!
Fyfan vad bäst jag känner mig just nu. Jag fick veta att hemtentan i statistik är avklarad. Ett stort G lyste klart på första sidan. Vi kan ju också som sagt bara få IG eller G, så högsta betyg till mig.
Jag vet inte vad som är bäst, att slippa föreläsaren F för all framtid eller att slippa att sitta med SPSS en dag till. Det är nog en fin blandning av de båda.
Jag vill tentafira fika, supa, dansa, dejta ja va fan som helst som är trevligt. Men samtidigt så borde jag bara ta det lite lungt eftersom vi har stor examninationen imorgon. Jag ska då förläsa om alkoholrelaterad brottslighet framför halva klassen!
Önska mig lycka till!


Kommentarer
Postat av: Kattis

jag blev oxå godkänd!!!

2008-03-27 @ 22:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0