Undrar vad som nu ska ske?

Detta så kallade jullov har spenderats lite här och lite där. Många saker har gjorts  men Nenor har även hunnit slappna av en hel del. Julen spenderades i Åsele hos Sebbe med familj från hans mors sida, hade det varit tvärt om så hade det kunnat vara min familj också!? Under denna vistelse så han jag även med ett 40års kalas, barndop, bastukväll med bröderna och en massa finmiddagar. Åsele var riktigt trevligt överlag, minuspoäng för den stenhårda bäddsoffan som jag delade med Sebbe, det faktum att Sebbe troligen gjorde mig förkyld (om detta inte redan hade hunnit bli i Umeå, fy!) och minus för att Sebbes lillebror snarkade.
Bilade hem på fredagen med mamma, pappa, Anki, Peter, Per och barnen. Tackar Bomans för det fina halssmycket jag fick!
Efter hemkomsten från Åsele var det bara för mig och Jennie att nyårspeppa. Den sista kvällen 2007 spenderades på Plaza med gamla bekanta, nya bekanta och så klart Jennie.
Nyårsmiddagen bestod av
  • Humer och skaldjursbakelse
  • Reninnanlår med rostad mandelpotatis, kantareller och vitvinsås
  • Vaniljpanacotta med rödvinskokta päron och chokladbiscotti
Efter flertalet flaskor vin och champange så var det nyår, det var förövrigt svinkallt ute!
2007 har för det mesta varit ett pissår med en massa tragedi, men jag har tagit lärdom av de saker som har hänt och önskar mera lycka till alla under 2008!


Gott nytt år önskar Nenan!

image36

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Sjukt snygg du var!!

2008-01-09 @ 01:52:17
URL: http://www.sebastian.bay.se
Postat av: Sebastian

är menar jag!!

2008-01-09 @ 01:52:35
URL: http://www.sebastian.bay.se
Postat av: Nathalie

Läckerbiten ;P

2008-01-30 @ 09:01:30
URL: http://infera.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0