Ett smått avlägsen dröm

Jag har ett sug efter att få komma ut lite i världen, så ska därför söka till utlandsstudier nästa termin där mitt förstahandsval kommer att vara Seychellerna. Om jag nu skulle få denna placering så kommer jag att få tillbringa fem veckor norr om Madagaskar på ett litet arkipilag.
För att på något sätt baka in min tro på att saker händer för att ge individen tecken om vad som ska ske, så kollade jag upp lite inforamtion om Seychellerna och de hade nationaldag på min födelsedag...Kusligt..Jag hoppas att det stämmer. Ska förövrigt försöka få med mig Katarina dit, man vill ju som åka med någon man kan ha kul med. Kollade upp tur oh retur priserna för flyg, det gick på 7 700 helt okej om man tänker efter och efter att ha jobbat hela sommaren så ska det nog inte vara några större problem. Man kan ju även söka stipendium och grejjer, kanske rent av råna någon.
Om jag nu ändå inte skulle få denna placering så ska jag även söka Tanzania, skottland och Island. Man måste ju ha tur någonstans.


Ja drömma går ju i alla fall, snälla håll tummarna för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0