Betydelsen av att sakna är individuell

Som tur är så behövde jag inte vara sjuk i en evighet denna gången. Är redan på bättringsvägen, vilket känns mycket bra. Då jag vaknade imorse så kände jag att febern hade flugit sin kos men att jag istället hade fått svinont i svalget. Men nu efter att ha deepthroathat tre stycken piggelinglassar så är även den smärtan borta, jag kanske rent av dödade mina känselceller i halsen.

Annars så har dagen hemma tillbringats med att se en och en halv film, Godsend och The exorcim of Emely Rose (Besatt).
Konstaterat att Fidel Castro ska avgå efter att ha suttit och zappat fram och tillbaka på texttv.
Haft en enorm ångest över att jag har en muntlig tenta på torsdag oh jag inte har haft ork att plugga pågrund av min sjukdom.
Tom har även denna dagen bidragit med att informera mig om att han ska gå i kilt i sommar och att dom i Brasilien gör grymt sjuka filmer (nästan så att Japanerna ligger i lä).

Har förövrigt tänkt att köpa ett stafli till den nya lägenheten. Detta ska jag förvara på mitt nya rum eftersom jag har tänkt att börja måla igen. Har så många känslor inom mig som jag måste få ner på duk.

I miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0