Hemma igen

så var sommarHolmön gjord och jag har åter flyttat in till stan. Dom förväntingarna jag hade på sommaren raserades ganska fort då det gällde Holmön och jobb där ute. Jag hade troligen haft mer värdighet kvar om jag hade sommarvikarierat som prostituerad än att slava på Holmöns servicehus. Fel anställning, för låg lön m.m....Och det var bara jobbet. Sedan att en del människor beter sig som idioter där ute var ju inte oväntat. Kan iaf för alltid säga att jag har gjort min sista sommar på Holmön.
Men jag ska inte bara vara negativ, självklart finns det guldkorn även där ute! Tack Kurt för att jag fick bo hos dig då allting skar sig. Tack Irid för att du alltid finns där och för att du är den solstrålen du är. Finns några fler också dock inte många.

Utöver jobb och sommarbråk så har jag även fiskat, träffat Isa, druckit en jävla massa sangria och farit in till stan så fort tillfälle har getts.

Nu väntar jag bara spänt inför den 24augusti då jag och Katarina åker till Seychellerna och Mahé Island för praktik och solmys.

/Hemma igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0