Saker...Förändringar, eller kort och gott en 4:a för 3

Så då kan man undra vars jag har tagit vägen?! Har jag dött? Nä inte riktigt har bara haft lite saker för mig, eller en hel del saker faktist.
Faktum är att jag nu har flyttat och blivit ålidhemsbo. Känns riktigt bra faktist, vi är nu tre själar som delar på dryga 80kvadrat (eller ja 4 ibland, oftast iom att L tillbringar den största delen av sin tid hemma hos oss).
Inflyttningsfesten blev också lyckad, 30pers som alla var på gott humör. Dock så får man räkna med att folk inte kan sköta sig till 100% då alkohol är inblandat i bilden.

Jag har även påbörjat min C-uppsats eller mitt så kallade examensarbete. Jag skriver med sötnosen Katarina om tonårsgraviditeter och hur man bemöter dessa förvirrade individer i vården. Jag hoppas att de åtta kommande veckorna kommer att ge oss ett bra arbete och att någon en vacker dag kanske även refererar till oss.

Jag har även under denna perioden knutit kontakter med människor jag aldrig trode att jag skulle samtala med. Har med detta kommit fram till att det första intrycket inte alltid stämmer. Människor förändras så är det bara!

Och som vanligt så kan jag bara säga att har man en tråkig eller deppig stund så är Tom en guldklimp man kan lita på, kan aldrig upprepas för många gånger. Tack för en trevlig lördag, tack för pipes och tack för en helt vansinnig efterfest med lite för mycket allah akbar.

Meningslöst dravell: Jag har blivit stolt ägarina av ett par knallgula jeans (tighta såklart), dom är bara hur mysiga som helst. DHW börjar ikväll och jag kan knappt bärga mig åt detta faktum, som jag har väntat (ikväll sitter Sveriges tjejer/kvinnor med andan i halsen klockan 21.00-22.00).

Slutligen så måste jag nog säga att jag inte kommer att vara lika aktiv på bloggen nu för tiden. Detta är ett resultat av datorbrist, plugg och att jag återigen har blivit fysiskt aktiv på IKSU flera gånger i veckan. Men när tillfälle ges så kommer jag att skriva en snutt!

/Nenan

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Härliga hund, kul att det går bra för dig :P

2008-04-16 @ 12:54:12
URL: http://infera.blogg.se
Postat av: Moa

Härligt, grattis till nytt boende ! :)

2008-04-23 @ 09:56:26
URL: http://moaarot.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0