¨??°º? GirlsNight ?º°??¨

På dagen igår hade jag en riktig lat dag, hade planerat in cirka tusen måsten som jag skulle göra, men kände att jag inte orkade för fem öre. Var ändå tvungen att städa mitt rum, diska och stuva om lite i köket med bord och så, samt att duka. Annars satt jag bara vid datorn och pysslade på.

Klockan 19.00 började tjej efter tjej att droppa in för min planerade tjejkväll (förväntningarna var på topp). Jennie hade kommit två timmar innan för vi bara kände att vi var tvungna att döda lite orcher i Baldurs Gate 2 Dark alliance innan alla andra skulle komma. Sedan kom Hanna O, Bea, Veronica, Emma, Luv och luvans nya hund Rocky. När man ska ha sådanna här typer av fester är det trevligt om man har mat som man kan plocka i, mat som man kan dra ut på ätandet och äta riktigt länge med. Jag hade bestämt att på kvällens meny så skulle det vara tacos, fast tacos i sig är ju ganska tråkigt så vi gjorde dem med en indisk touch, tandoori, mango chutney, cocos, bananer osv.. Blev riktigt gott! Kongo satt hela tiden inne på Antons rum och tittade ut genom de stora glasdörrarna på Luvans hund Rocky. Efter ett bra tag så öppnade vi dörren så att de skulle få hälsa på varandra, men Kongo blev som en blåsfisk, helt och hållet runt med ragg precis över hela kroppen. Rocky som Luv höll i bara stod och hoppade och gnydde. Efter diverse mat och tjejsurr så livade vi upp stämmningen med sällskapsspel och jag måste ju säga att mitt och Jennies lag var ju utan tvekan bäst. Det blev Med andra ord och Brainstorm. Exempel, Helena får lapp som det står gynekolog på hon kastar upp benen på bordet, bräsar och säger doktor som ska titta oss här, medans hon helt galet pekar mot de nedre regionerna.
När alla började bli lagom dragna (utom Jennie som var nykter igår) så viskade Emma till mig, Helena sätt på Singstar och sedan ropar du på alla att de ska komma. Sagt och gjort, Singstar blev det, 80-tals varianten. Daniel kom vid halv tre och hämtade alla flickor, men Jennie stannade kvar. Vi avslutade kvällen med mera BG 2, klurigt som fan att spela när man var lullig. Men det var ett bra avslut på en mycket bra kväll. Älskar er tjejer, ni är guld värda!



- Jag är så jävla trött på det här så jag orkar inte bry mig om någon jade hit eller jade dit (ska sägas med norrländsk brytning). Citat av mig kl 04.00 på morgonen då jag och Jennie spelade BG och jag ville bara döda bossen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0