Kallt!

Jennie sov över hos mig inatt. Vi ägnade gårdagskvällen åt idol, tvspel, film (som jag somnade ifrån) och lite småprat. Vi hade det riktigt trevligt faktist, synd bara att man blir så jävla off av att gå upp klockan 05.00 på vardagarna. Tror jag ska jobba på VC eller MVC när jag är färdig utbildad, hatar tidiga mornar.
Syrran ringde till Jennie i morse och sa att det hade snöat, så jag tittade ut genom fönstret och mycket riktigt marken var för första gången denna höstvintern vit. Det är ju riktigt mysigt när snön kommer, iaf första veckorna, jag får en välmodskänsla inom mig av det.

Snart är allahelgona över och advent är här, fan vad tiden går fort!
37 dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0