Plugg och Pippi

Nu är det så här att jag under den närmaste veckan har bestämt mig för att vara sjukt organiserad och seriös, jag har mina mål och dom ska jag sätta så om det ska kosta mig en fet influensa.
Jag ska för det första köra stenhårt på praktiken, det är inte långt kvar nu så jag måste verkligen bevisa att jag kan och att jag vill. För det andra så ska vi ju under denna åtta veckors period skriva en uppsats på tolv till femton sidor. Helena började inte skriva seriöst förrän i fredags. Så mitt andra mål är att skriva denna uppsatsen färdig tills denna söndag som kommer. Om detta skulle lyckas skulle det ge mig många fördelar senare. Anton som snart kommer hem skulle jag ha mer tid att umgås med. Jag kan ta det lugnt innan jul och under jul och nyår och jag behöver inte känna konstant stress under en lång tid. Måste bara peppa mig!

Vad fan är det med Pippi Långstrump feminister? huva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0