Cerebral dysfunktion

Har de senaste dagarna lidit av huvudvärk, yrsel och kraftiga svimningskänslor. Allt började i tiddagsmorse då jag vaknade med en huvudvärk som inte kom från denna världen. Fick senare gå hem från praktiken och sova eftersom jorden under mina fötter gungade och snurrade. Var sedan igår på operation där jag fick se en tracheostomi och en PEG bli lagda, när jag var där svartnade det för mina ögon och jag fick sätta mig ned.
Har nu kommit fram till att min huvudvärk m.m troligen beror på att mina axlar och min nacke är så spända att jag skulle kunna krossa diamanter med dem. Inte bra! Ge mig massage!

Förövrigt har jag bara 4 dagar kvar på praktiken : )

God natt/ Nenan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0