Ambrosia, gudarnas nektar!

Många människor har kallat mig galen av olika anledningar. Men många har kallat mig extra galen på grund av min förkärlek för den ljuvliga smörgåspastan som finns att köpa på tub. Tonfiskpastej är fan inte att leka med, jag är besatt av denna mix av tonfisk,tomatpuré, fiskrom mm. Senast då jag var och handlade på ICA Maxi så köpte jag fyra tuber, enbart två av dessa är kvar, kan påpeka att inhandlingsdagen var i tisdags. Jag drömmer om att få det till frukost, jag tänker på att äta det till kvällsfika när jag kommer hem från min VFU. Jag håller nästan på att utveckla ett sjukligt beteende till denna konstruktion av ABBA. Många är beroende av knark, mat i allmänhet, sex, sprit, jobb men jag är beroende av detta! Finns det något ställe som heter Anonyma Tonfiskpastejmissbrukare?

image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0